BourjoisLiner Feutre długotrwały ultra cienki eyeliner

3×
Bourjois Liner Feutre długotrwały ultra cienki eyeliner
Bourjois Liner Feutre długotrwały ultra cienki eyeliner
Zaoszczędź
44,99

Zaoszczędź 65%
odcień 16 Noir 0.8 ml
15,30

W magazynie | 1912,50 / 100 ml, w tym VAT | Kod: BOU1091
1
Dostawa kurierem DPD
czwartek 9.12.2021
Nasze sklepy
piątek 10.12.2021

Ultra cienki pisak do powiek Bourjois Liner Feutre pozwoli Ci narysować idealne linie, które podkreślą i uwydatnią Twój makijaż nawet na 24 godziny.

Właściwości:

  • nie rozmazuje się i zapewnia długotrwały efekt
  • ultra cienka końcówka gwarantuje precyzyjną aplikację
  • ekstra czarne pigmenty nadają wyrazisty kolor

Jak stosować:
Końcówką poprowadzić cienką kreskę po górnej linii rzęs od wewnętrznego kącika oka do zewnętrznego. Aby uzyskać efekt kocich oczu należy w zewnętrznym kąciku oka delikatnie pociągnąć kreskę w kierunku skroni.

Pełna lista składników

AQUA/WATER/EAU, BUTYLENE GLYCOL, PEG-60 HYDROGENATED CASTOR OIL, STYRENE/ACRYLATES/AMMONIUM METHACRYLATE COPOLYMER, LAURETH-21, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, BENZYL ALCOHOL, PHENOXYETHANOL, SODIUM LAURETH-12 SULFATE, SODIUM DEHYDROACETATE, DEHYDROACETIC ACID, AMMONIUM HYDROXIDE, [MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR/+/-:D&C BLACK NO. 2 [NANO] (CI 77266)]. Za skład produktu odpowiada producent. Ze względu na ewentualne zmiany zalecamy sprawdzenie składu produktu bezpośrednio na opakowaniu.
Cały tekst

Właściwości

Odcień
czarny
Efekt
długotrwałe

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.