Bourjois Le Petit Strober rozświetlacz

24×
Bourjois Le Petit Strober rozświetlacz
Bourjois Le Petit Strober rozświetlacz
odcień Universal Glow 2.3 g
23,40

23,40 / 1 szt., w tym VAT
Kod: BOU01682 | W magazynie
1
Dostawa kurierem DPD
już jutro wtorek 11.05.2021
Nasze sklepy
już jutro wtorek 11.05.2021

Opis Bourjois Le Petit Strober
Właściwości

Dopełnij swój makijaż odrobiną zdrowego blasku. Rozświetlacz Bourjois Le Petit Strober doda twojej twarzy blasku promieni paryskiego słońca. Jego lekka formuła z perłowymi refleksami jest prosta w aplikacji i umożliwi ci proste modelowanie rysów twarzy. Ma uniwersalny odcień delikatnego beżu, który doda naturalnego, zdrowego rozświetlenia każdej karnacji. 

Właściwości:

  • dodaje cerze naturalnego, zdrowego rozświetlenia
  • delikatnie modeluje rysy twarzy
  • posiada przyjemny odcień lekkiego beżu z perłowymi refleksami
  • tworzy naturalny efekt na każdej karnacji
  • niezwykle lekka formuła sprawia, że aplikacja to przyjemność

Sposób użycia:
Aplikuj na czubki policzków, skronie i łuk brwiowy dla osiągnięcia efektu rozświetlenia.

Właściwości

Rodzaj skóry
do każdego rodzaju cery
Efekt
rozjaśniające

Napisaliśmy o Bourjois Le Petit Strober
Artykuły

O marce Bourjois

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.

Recenzje Bourjois Le Petit Strober24