Bourjois Le Duo Blush

róż do policzków duo

Bourjois Le Duo Blush róż do policzków duo
Bourjois Le Duo Blush róż do policzków duo
odcień 02 Roméo et Peachette 2,4 g
52,70

Kod: BOU01680 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Upominek dla Ciebie
Upominek dla Ciebie
Upominek dla Ciebie
Upominek dla Ciebie
Przy zakupie powyżej 165 zł wybierz w koszyku z naszej oferty wspaniałych letnich prezentów.
Dostawa kurierem DPD
piątek 19.07.2019
Nasze sklepy
piątek 19.07.2019
Bourjois Le Duo Blush
odcień 02 Roméo et Peachette 2,4 g | 52,70

Opis produktu Bourjois Le Duo Blush

Róż do policzków w kamieniu Bourjois Le Duo Blush łączy w sobie 2 kolory, które idealnie się uzupełniają, nadając policzkom naturalnie zdrowy i świeży wygląd.

Właściwości:

  • uwydatnia kości policzkowe i nadają cerze zdrowy wygląd
  • podkreśla kontury twarzy
  • łatwo się nakłada i idealnie zlewa się ze skórą
  • delikatna i lekka konsystencja ułatwia aplikację
  • zawiera wbudowane lusterko i pędzelek

Jak stosować:
Najpierw nanieść pędzlem na policzki ciemniejszą część różu, następnie nałożyć jaśniejszą część na łuk kości policzkowych. Dobrze rozetrzeć.

O marce Bourjois

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.