- odcień 51 Light Vanilla 30 ml
- odcień 50,5 Light Ivory 30 ml
- odcień 50 Rose Ivory 30 ml
- odcień 52,5 Rose Beige 30 ml
- odcień 51,5 Rose Vanilla 30 ml
- odcień 52 Vanilla 30 ml
- odcień 53 Light Beige 30 ml
- odcień 55,5 Honey 30 ml
- odcień 54 Beige 30 ml
- odcień 55 Dark Beige 30 ml
- odcień 56,5 Maple 30 ml
- odcień 56 Light Bronze 30 ml
- odcień 57 Bronze 30 ml
- odcień 59 Amber 30 ml
- odcień 60 Dark Amber 30 ml
Rozświetlający podkład Bourjois Healthy Mix nadaje cerze idealnie ujednolicony, świeży wygląd. Jednocześnie jest bogaty w witaminy i składniki, które zapewniają długotrwałe nawilżenie i odżywienie.
Właściwości:
- średnio kryjący, ujednolica koloryt i nie zatyka porów
- gwarantuje doskonały wygląd nawet przez 16 godzin
- kryształowe pigmenty odbijają światło, nadając skórze zdrowy blask
- dzięki lekkiej konsystencji łatwo się rozprowadza i nie obciąża cery
- wolne rodniki chronią skórę przed czynnikami zewnętrznymi
Skład:
- witaminy C, E i B5 – pomagają uzyskać zdrowy i promienny wygląd
- wyciągi z moreli – rozświetlają cerę
- wyciągi z imbiru – ujednolicają koloryt
- wyciągi z melona – długotrwale nawilżają
- wyciągi z jabłka – zapewniają młodszy wygląd cery
Jak stosować:
Nanieść przy pomocy gąbki, pędzla do makijażu lub palcami na oczyszczoną skórę twarzy i dokładnie rozetrzeć.
Właściwości
Konsystencja | fluid |
Rodzaj skóry | do każdego rodzaju cery |
Według krycia | Średnie |
Ochrona przed słońcem | bez SPF |
Efekt | rozjaśniający, nawilżający |
Odcień podkładu | fair |
Pełna lista składników
Wartość odżywcza w | 100 | g |
Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.