Bourjois Healthy Mix

rozświetlający podkład nawilżający 16 godz.

18×
Bourjois Healthy Mix rozświetlający podkład nawilżający 16 godz.
Bourjois Healthy Mix rozświetlający podkład nawilżający 16 godz.
Bourjois Healthy Mix rozświetlający podkład nawilżający 16 godz.
Bourjois Healthy Mix rozświetlający podkład nawilżający 16 godz.
Bourjois Healthy Mix rozświetlający podkład nawilżający 16 godz.
Bourjois Healthy Mix rozświetlający podkład nawilżający 16 godz.
59,99

Zaoszczędź 54%
odcień 50 Rose ivory 30 ml
27,45

Kod: BOU1385 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
poniedziałek 27.05.2019
Nasze sklepy
sobota 25.05.2019
Bourjois Healthy Mix
odcień 50 Rose ivory 30 ml | 27,45

Opis kosmetyku Bourjois Healthy Mix

Rozświetlający podkład Bourjois Healthy Mix nadaje cerze idealnie ujednolicony, świeży wygląd. Jednocześnie jest bogaty w witaminy i składniki, które zapewniają długotrwałe nawilżenie i odżywienie.

Właściwości:

  • średnio kryjący, ujednolica koloryt i nie zatyka porów
  • gwarantuje doskonały wygląd nawet przez 16 godzin
  • kryształowe pigmenty odbijają światło, nadając skórze zdrowy blask
  • dzięki lekkiej konsystencji łatwo się rozprowadza i nie obciąża cery
  • wolne rodniki chronią skórę przed czynnikami zewnętrznymi

Skład:

  • witaminy C, E i B5 – pomagają uzyskać zdrowy i promienny wygląd
  • wyciągi z moreli – rozświetlają cerę
  • wyciągi z imbiru – ujednolicają koloryt
  • wyciągi z melona – długotrwale nawilżają
  • wyciągi z jabłka – zapewniają młodszy wygląd cery

Jak stosować:
Nanieść przy pomocy gąbki, pędzla do makijażu lub palcami na oczyszczoną skórę twarzy i dokładnie rozetrzeć.

Właściwości

Konsystencja
fluid
Ochrona przed słońcem
bez SPF
Rodzaj skóry
do każdego rodzaju cery
Według krycia
Średnie
Wodoodporny
nie

O marce Bourjois

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.