Bourjois Blush

róż do policzków

18×
Bourjois Blush róż do policzków
Bourjois Blush róż do policzków
52,99

Zaoszczędź 25%
odcień 033 Lilas d´Or 2,5 g
39,88

Kod: BOU0074 | Ponad 5 szt. w magazynie
szt.
Upominek dla Ciebie
Upominek dla Ciebie
Upominek dla Ciebie
Upominek dla Ciebie
Tylko teraz przy zakupie powyżej 165 zł w koszyku możesz wybrać zestaw podróżny lub olejek do opalania w prezencie.
Dostawa kurierem DPD
środa 17.07.2019
Nasze sklepy
środa 17.07.2019
Bourjois Blush
odcień 033 Lilas d´Or 2,5 g | 39,88

Opis produktu Bourjois Blush

Róż do policzków w kamieniu Bourjois Blush ma jedwabistą i nieco błyszczącą teksturę, która w naturalny sposób podkreśli policzki i nada twarzy zdrowy wygląd.

Właściwości:

  • definiuje i podkreśla kształt kości policzkowych
  • rozjaśnia cerę i przywraca jej zdrowy wygląd
  • przezroczysta i lekka konsystencja doskonale przylega do skóry
  • zawiera wbudowane lusterko i praktyczny pędzelek
  • idealny do torebki i na podróż
  • pięknie pachnie różami

Jak stosować:
Uśmiechnąć się i nakładać róż okrężnymi ruchami na kości policzkowe. Dokładnie rozetrzeć.

O marce Bourjois

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.