

Zaoszczędź 63%
Wyraziste rzęsy o cudownej objętości? Musisz takie mieć! I właśnie takie dostaniesz. Pomoże Ci w tym tusz wydłużający i rozdzielający rzęsy Bourjois Oh Oui! Big Lashes. Dzięki specjalnej szczoteczce z naprzemiennie ułożonym włosiem idealnie oddziela rzęsy, nadając im wyraźną długość i kolor.
Nałóż tyle warstw, ile chcesz – tusz nie tworzy grudek, a rzęsy nie sklejają się. Ciesz się cudownie podkreślonym spojrzeniem dzięki czarnym jak noc rzęsom o niesamowitej objętości!
Właściwości:
- wydłuża i rozdziela rzęsy nawet w kilku warstwach
- zapewnia intensywne spojrzenie dzięki czarnym pigmentom
- specjalna szczoteczka z naprzemiennie ułożonym włosiem oddzielającym rzęsy
- otula rzęsty elastycznym filmem
- nie skleja rzęs i nie tworzy grudek
- tworzy efekt doskonałych sztucznych rzęs
- daje długotrwały efekt
- odpowiedni również dla wrażliwych oczu i osób noszących soczewki kontaktowe
Skład:
- kolagen – dodaje rzęsom objętości
- ekstremalnie czarne pigmenty
Sposób aplikacji:
Rozpocznij aplikację u nasady rzęs i przesuwaj szczoteczkę do końcówek, zmieniając na przemian kierunek. Nałóż na górne i dolne rzęsy. W razie potrzeby nanieś kolejną warstwę.
Właściwości
Odcień | czarny |
Rodzaj tuszu do rzęs | wydłużający |
Pełna lista składników
Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.