Bobbi BrownMini Highlighting Powder rozświetlacz

Bobbi Brown Mini Highlighting Powder rozświetlacz
Bobbi Brown Mini Highlighting Powder rozświetlacz
Nowość
Zaoszczędź
119,00

Zaoszczędź 16%
odcień PINK GLOW 4 g
99,00

84,15 z kodem 15notino
Kod wpisz w koszyku
Zniżka nie dotyczy produktów już przecenionych i z wyprzedaży.

W magazynie | 2475,00 / 100 g, w tym VAT | Kod: BBR08852
1
Dostawa kurierem DPD
już jutro piątek 10.12.2021
Nasze sklepy
sobota 11.12.2021

Rozświetlacz Bobbi Brown Mini Highlighting Powder nada Twojej twarzy zdrowy wygląd pełen witalności.

Właściwości:

  • doskonale rozświetla twarz
  • dodaje skórze świeżości
  • podkreśla naturalną urodę twarzy

Sposób użycia:
Nanieś na kości policzkowe, górną część policzków, środek twarzy, pod brwiami i w wewnętrznych kącikach oczu, aby doskonale rozświetlić twarz.

Pełna lista składników

SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, C12-20 ACID PEG-8 ESTER, GLYCERIN, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, SQUALANE, POLYSORBATE 80, CHONDRUS CRISPUS (CARRAGEENAN), ETHYLHEXYLGLYCERIN, CAPRYLYL GLYCOL, DICALCIUM PHOSPHATE, 1,2-HEXANEDIOL, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, TIN OXIDE, SILICA, [+/- MICA, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491), IRON OXIDES (CI 77492), MANGANESE VIOLET (CI 77742), BISMUTH OXYCHLORIDE (CI 77163), BLUE 1 LAKE (CI 42090), ULTRAMARINES (CI 77007), CARMINE (CI 75470), YELLOW 5 LAKE (CI 19140), IRON OXIDES (CI 77499)] Za skład produktu odpowiada producent. Ze względu na ewentualne zmiany zalecamy sprawdzenie składu produktu bezpośrednio na opakowaniu.
Cały tekst

Właściwości

Konsystencja
kompaktowe

Kosmetyki Bobbi Brown | Już od najmłodszych lat Bobbi kochała makijaż. Ta młoda Amerykanka wierzyła, że kobiety chą poprzez makijaż czuć się piękniejsze i bardziej pewne siebie. Dlatego stworzyła kryjące, lecz „niewidzialne“ podkłady. Marka Bobbi Brown stała się znana na całym świecie już 20 lat po otworzeniu pierwszego sklepu z kosmetykami. Obecnie Bobbi inspiruje kobiety na całym świecie. Na przykład kampania z 2010 r. wyszła pod hasłem, że wszystkie kobiety są piękne, ale z odpowiednim makijażem ich piękno staje się silniejsze.