AnnayakePour Lui woda toaletowa dla mężczyzn
Jeśli nie umiesz wyobrazić sobie dnia bez aktywności fizycznej i jesteś pierwszy na każdym treningu, męska woda toaletowa Annayake Pour Lui stanie się Twoim niezawodnym sparingpartnerem. Ciesz się napływem nowej energii i niekończącej się świeżości.
- zapach kwiatowy
- zapach drzewny
- dla aktywnego i energetycznego mężczyzny
- zapach odpowiedni na co dzień
Skład
Tzw. górne nuty - rozwijają się zaraz po aplikacji. Tworzą pierwsze wrażenie i zazwyczaj są dość intensywne. Po chwili ulatniają się. | mandarynka, herbata, jabłko, bergamotka |
Tzw. środkowe nuty - serce zapachu ujawnia się po kilku minutach, po ulotnieniu się nut głowy. Dominuje przez ok. 2-3 godziny. | bambus, lotos, bawełna |
Tzw. dolne nuty - ostatnia, najdłużej trwająca faza zapachu. Utrzymuje się od ok. 4 godzin do nawet całego dnia. | orzech laskowy, wata cukrowa, fasola tonka |
Grupy zapachów | kwiatowe, drzewne |
Pełna lista składników
ALCOHOL DENAT., PARFUM (FRAGRANCE), AQUA (WATER), LIMONENE, COUMARIN, LINALOOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CITRONELLOL, GERANIOL, HEXYL CINNAMAL, CITRAL.
Za skład produktu odpowiada producent. Ze względu na ewentualne zmiany zalecamy sprawdzenie składu produktu bezpośrednio na opakowaniu.
Annayake, czołowa japońska marka modowa, kosmetyczna i perfumeryjna, prezentuje zachodniemu światu wyrafinowane japońskie podejście do życia. Marka zdobyła popularność na całym świecie, również wśród najbardziej wymagających klientów, dla których liczy się kunszt, finezja i oryginalność.
Marka Annayake została założona w 1988 r., ale jej korzenie sięgają znacznie dalej w przeszłość. Podejście marki do tworzenia wszystkich produktów jest naznaczone szacunkiem do tysiącletniej tradycji japońskiej precyzji. Jednocześnie Annayake nieustanne bierze pod uwagę zmiany stylu życia i oczekiwań swoich klientów, dlatego jej kosmetyki, perfumy i inne produkty stanowią doskonałe połączenie tego, co najlepsze w dawnej kulturze i w najnowszych trendach oraz praktykach.
Pierwsze perfumy Annayake pojawiły się na rynku w 2000 r., a obecnie portfolio marki obejmuje już prawie dwadzieścia wyjątkowych i doskonale zrównoważonych zapachów dla mężczyzn i kobiet. W tworzeniu kompozycji zapachowych odznaczających się atrakcyjną fuzją Wschodu i Zachodu uczestniczyli renomowani perfumiarze, tacy jak Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud czy Martine Pallix.
Annayake oznacza całkiem nowy wymiar zapachu, oparty na najlepszych doświadczeniach z działalności w świecie kosmetyków i dopełniający koncept „kompletnego piękna“.