


Głowa Tzw. górne nuty - rozwijają się zaraz po aplikacji. Tworzą pierwsze wrażenie i zazwyczaj są dość intensywne. Po chwili ulatniają się. | kardamon, mandarynka, różowy pieprz |
Serce Tzw. środkowe nuty - serce zapachu ujawnia się po kilku minutach, po ulotnieniu się nut głowy. Dominuje przez ok. 2-3 godziny. | liście fiołka, orchidea, wetiweria |
Podstawa Tzw. dolne nuty - ostatnia, najdłużej trwająca faza zapachu. Utrzymuje się od ok. 4 godzin do nawet całego dnia. | bursztyn, paczuli, piżmo, drzewo sandałowe |
Grupy zapachów | orientalne, drzewne |
Typ zestawu | zestaw upominkowy |
Specjalne okazje wymagają specjalnych prezentów, niezależnie od tego, czy chcesz sprawić przyjemność sobie, czy swoim bliskim. Zestaw upominkowy Guess Seductive Homme zawiera starannie dobrane i wyselekcjonowane połączenie zapachów i produktów kosmetycznych, które z pewnością wywołają uśmiech na Twojej twarzy lub na twarzach Twoich bliskich. Możesz je odkryć wszystkie naraz lub otwierać stopniowo przez dłuższy czas.
Właściwości:
- sprawi radość każdemu mężczyźnie
- piękna kosmetyczka w prezencie
- wysokiej jakości wykonanie
Zawartość zestawu:
- woda toaletowa 100 ml
- żel pod prysznic 100 ml
- dezodorant i spray do ciała 170 ml
- kosmetyczka 1 szt.
Pełna lista składników
Guess Seductive Homme woda toaletowa dla mężczyzn
SD ALCOHOL 40-B (ALCOHOL DENAT.), WATER/EAU (AQUA), FRAGRANCE/PARFUM, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BHT
Za skład produktu odpowiada producent. Ze względu na ewentualne zmiany zalecamy sprawdzenie składu produktu bezpośrednio na opakowaniu.
Marka GUESS powstała w 1981 roku z inicjatywy braci Marciano, którzy opuścili południe Francji w pogoni za amerykańskim snem. Zainspirowani europejskimi wpływami bracia przedstawili dżins w nowej odsłonie.
Pierwszym domem towarowym, który przyjął markę pod swój dach był Bloomingdale's, zamawiając dwa tuziny par dżinsów. Zniknęły one z półek dosłownie w ciągu kilku godzin. Był to początek długiej historii sukcesu. Marka GUESS szybko stała się symbolem młodego, ekscytującego i nieco awanturniczego stylu życia. Przez dziesiątki lat GUESS wciąga nas do świata marzeń poprzez swoje kultowe i ponadczasowe kampanie reklamowe, które z nieznanych dotąd twarzy wykreowały topowe modelki.
Dziś GUESS jest prawdziwie światową lifestylową marką, oferującą dżinsy, odzież i dodatki dostępne w ponad 100 krajach świata.
woda toaletowa 100 ml + żel pod prysznic 100 ml + dezodorant i spray do ciała 170 ml + kosmetyczka 1 szt.