

W jednej chwili możesz się pozbyć wątpliwości co do stanu swojego makijażu. Wystarczy mieć pod ręką supercienkie lusterko Chanel Accessories. Zmieści się w każdej torebce, kosmetyczce lub kieszeni żakietu. Swój wygląd możesz skontrolować za pomocą zwykłego lub powiększającego lusterka, które docenisz przede wszystkim przy dopracowywaniu szczegółów makijażu lub jego poprawkach.
Właściwości:
- praktyczne, obustronne wykonanie
- zawiera lusterko klasyczne i powiększające
- bardzo cienkie i lekkie
- do precyzyjnego makijażu o dowolnej porze dnia
- elegancki i kompaktowy design
Sposób użycia:
Po prostu otwórz i w razie potrzeby użyj lusterka zwykłego lub powiększającego.
Założycielka marki Chanel, nazywana królową mody Gabrielle Bonheur Chanel, urodziła się w 1883 r. w miasteczku Saumur w zachodniej Francji. Świat mody podbiła jednak dopiero z Paryża nowoczesnymi projektami spódnic oraz kostiumów z nogawkami.
Coco Chanel zaczynała jako piosenkarka w kawiarniach, gdzie uzyskała swój przydomek. Już w 1912 r. otworzyła swój pierwszy salon mody i szybko zdobyła uznanie jako projektantka. W połowie XX w. wprowadzała trendy haute couture, a odzież marki Chanel nosiły takie osobistości jak Jacqueline Kennedy czy Grace Kelly.
W krótkim czasie G. B. Chanel rozszerzyła swoją działalność także na branżę kosmetyków i perfum. Pierwsze perfumy Chanel wprowadzono na rynek już w 1921 r., a były to legendarne Chanel N° 5, które do dnia dzisiejszego są jednymi z najbardziej znanych i najchętniej kupowanych zapachów. Kultowymi można jednak bez obaw nazwać również perfumy Chanel Chance, Chanel Coco Mademoiselle, Chanel Allure Homme Sport czy Chanel Gabrielle.