- odcień 17 Beige au Lait 2.3 g
- odcień 06 Sleepink Beauty 2.3 g
- odcień 02 A L'eau de Rose 2.3 g
- odcień 03 Bohemian Raspberry 2.3 g
- odcień 04 Jolie Mauve 2.3 g
- odcień 10 Scarlet it be 2.3 g
- odcień 08 Once Upon a Pink 2.3 g
- odcień 11 Cindered-lla 2.3 g
- odcień 12 Beauty and the red 2.3 g
- odcień 21 Chocolat Show 2.3 g
- odcień 16 Reve Tonka 2.3 g
Poczuj się jak o północy w Paryżu. Satynowa szminka Bourjois Fabuleux dzięki swojemu intensywnemu kolorowi przeniesie Cię nad brzeg nocnej Sekwany. Nigdzie indziej nie ma takich kolorów. Kremowa, nawilżająca i przyjemna struktura szminki sprawi, że każdy Twój uśmiech będzie wyglądać czarująco i zjawiskowo.
Właściwości:
- trwały, intensywny kolor
- kremowa, nawilżająca konsystencja
- przyjemna na ustach
- łatwa aplikacja dzięki ściętej końcówce
Sposób aplikacji:
Satynową szminkę nanoś od środka ust w stronę zewnętrznych kącików.
Właściwości
Odcień | czerwony |
Efekt | satynowy |
Pełna lista składników
OCTYLDODECANOL, BIS-CARBOXYDECYL DIMETHICONE, ISODODECANE, POLYETHYLENE, C9-12 ALKANE, C10-18 TRIGLYCERIDES, HYDROGENATED POLYCYCLOPENTADIENE, COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, QUATERNIUM-90 SEPIOLITE, PHENOXYETHANOL, COPERNICIA CERIFERA CERA/COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/CIRE DE CARNAUBA, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, CAPRYLYL GLYCOL, UNDECYLENIC ACID, QUATERNIUM-90 MONTMORILLONITE, SCLEROCARYA BIRREA SEED OIL, PARFUM/FRAGRANCE, TOCOPHEROL, LIMONENE, MICA, IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), FD&C YELLOW NO. 5 ALUMINUM LAKE (CI 19140), FD&C YELLOW NO. 6 ALUMINUM LAKE (CI 15985), D&C RED NO. 7 CALCIUM LAKE (CI 15850), D&C RED NO. 6 BARIUM LAKE (CI 15850), FD&C BLUE NO. 1 ALUMINUM LAKE (CI 42090)]
Za skład produktu odpowiada producent. Ze względu na ewentualne zmiany zalecamy sprawdzenie składu produktu bezpośrednio na opakowaniu.
Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.