Avon Elite Gentleman Untailored

woda toaletowa dla mężczyzn 75 ml

2×
Avon Elite Gentleman Untailored woda toaletowa dla mężczyzn 75 ml
Avon Elite Gentleman Untailored woda toaletowa dla mężczyzn 75 ml
75 ml
35,00

Kod: AVO1530 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Upominek dla Ciebie
Upominek dla Ciebie
Upominek dla Ciebie
Upominek dla Ciebie
Tylko teraz przy zakupie powyżej 165 zł w koszyku możesz wybrać zestaw podróżny lub olejek do opalania w prezencie.
Dostawa kurierem DPD
już jutro środa 17.07.2019
Nasze sklepy
już jutro środa 17.07.2019
Avon Elite Gentleman Untailored
75 ml | 35,00

Opis perfum Avon Elite Gentleman Untailored

  • drzewny zapach
  • dla eleganckiego mężczyzny
  • na dzień, do stosowania przede wszystkim w ciepłe dni

Skład

Głowa
bazylia
Serce
cyprys
Podstawa
drzewo sandałowe
Grupy zapachów
aromatyczne, drzewne

O marce Avon

Kosmetyki Avon to żywa legenda w świecie piękna. Marka od ponad 125 lat troszczy się nie tylko o urodę, ale o kobiety w ogóle, oferując produkty pielęgnacyjne, kosmetyki kolorowe i perfumy Avon.

Historię firmy zapoczątkował w 1886 roku obwoźny sprzedawca książek David McConnell, który do każdego sprzedanego egzemplarza dodawał pachnący prezent. Wkrótce jego perfumy stały się bardziej popularne niż oferowane książki, postanowił więc założyć własną firmę kosmetyczną, bazującą na sprzedaży bezpośredniej i osobistym kontakcie z klientem. Tak powstała idea pierwszej Avon Lady (konsultantki), która dodatkowo umożliwiała kobietom uzyskanie niezależności finansowej. Integralną częścią sprzedaży bezpośredniej stał się też katalog Avon.

Dziś Avon oferuje swoje produkty również online, choć wciąż nie rezygnuje z tradycyjnych sposobów sprzedaży. Wypróbuj i Ty kosmetyki tej sprawdzonej marki. Na szczególną uwagę zasługują produkty do pielęgnacji skóry twarzy z serii Anew, produkty do włosów Advance Techniques, ekskluzywna kolekcja Luxe, produkty do pielęgnacji Planet Spa, czy dziecięca seria Avon Baby.

 

Ocena Avon Elite Gentleman Untailored

Dodać nową opinię

5.0
2 ocena
2
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne