Acqua di Parma Nobile Rosa Nobile

woda perfumowana dla kobiet 100 ml

2×
Acqua di Parma Nobile Rosa Nobile woda perfumowana dla kobiet 100 ml
Acqua di Parma Nobile Rosa Nobile woda perfumowana dla kobiet 100 ml
615,00

Zaoszczędź 25%
100 ml
460,10

Kod: ADP0675 | Ponad 20 szt. w magazynie
1
Dostawa kurierem DPD
poniedziałek 26.08.2019
Nasze sklepy
wtorek 27.08.2019
Acqua di Parma Nobile Rosa Nobile
100 ml | 460,10

Opis perfum Acqua di Parma Nobile Rosa Nobile

  • kwiatowy zapach
  • dla romantycznej kobiety
  • do używania na co dzień

Skład

Głowa
bergamotka, mandarynka, pieprz
Serce
fiołek, konwalia, piwonia, róża
Podstawa
ambra, cedr, piżmo
Grupy zapachów
drzewne, kwiatowe

O marce Acqua di Parma

Jakość, elegancja, kreatywność i ekskluzywność – to wartości, które towarzyszą perfumom Acqua di Parma od ponad 100 lat.

Ekskluzywna marka perfum niszowych Acqua di Parma powstała w 1916 r. w centrum starego włoskiego miasta Parmy. To tutaj, w małej manufakturze perfumeryjnej mistrzowie rzemiosła stworzyli nowoczesny, lekki i świeży zapach, który różnił się znacząco od ówczesnych mocnych i intensywnych niemieckich wód kolońskich. Pierwsza włoska Eau de Cologne składała się wyłącznie z naturalnych składników, a jej skład pozostał niezmieniony do dziś.

Woda kolońska Acqua di Parma Colonia stała się symbolem lat 30-tych ubiegłego wieku. W tym czasie nadano jej również kultową formę – flakon w stylu art deco, który do dziś jest nieodłącznym elementem marki. Międzynarodowy sukces nadszedł w drugiej połowie XX wieku, kiedy Acqua di Parma zyskała popularność w wyższych sferach jako ekskluzywny producent kultowych perfum.

Status luksusu marka utrzymała do dnia dzisiejszego, a w jej portfolio można znaleźć szereg perfum zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet. Wypróbuj i Ty damski zapach Acqua di Parma Profumo lub męski Acqua di Parma Colonia Oud i poznaj wartość najlepszych składników, włoskiej produkcji i prestiżowej, rzemieślniczej pracy.

Recenzje Acqua di Parma Nobile Rosa Nobile

Dodać nową opinię

4.0
2 ocena
1
1
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne